دل خوش سیری چند...

 دلم بد گرفته انقدر بد که بعد این همه وقت اومدم بنویسم...

چرا دنیا تموم نمیشه...

این روزای لعنتی تموم نمیشه...

اصلا چرا عمر من تموم نمیشه...

خسته ام...خسته....کی میفهمه!!! 

دیگر حرفی نیست...

 

دیگر قلبی نیست...

 

رنگ رخساری نیست...

 

آه جانسوزی نیست...

 

آتش عشقی نیست...

 

گرمی دستی نیست...

 

یاری نیست...

 

یادی نیست...

 

آغوش بازی نیست...

 

شوق پروازی نیست...

دل خوش سیری چند؟!!!



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت20:41---16 فروردين 1394
وبت عالیه حرف نداره
اگه باتبادل لینک موافقی بهم خبر بده

پاسخ:ممنون


nicemoon
ساعت5:15---5 دی 1392
خدایاسرده این پایین ازاون بالاتماشاکن

اگه میشه فقط گاهی خودت قلب منو"ها"کن

خدایاسرده این پایین ببین دستام میلرزه

دیگه حتی همه دنیا به این دوری نمی ارزه

تواون بالا من این پایین دوتاییمون چراتنها؟

اگه لیلا دلش گیره بگومجنون چراتنها؟!!

بگوگاهی که دلتنگم ازاون بالا تو میبینی

بگوگاهی که غمگینم توهم دلتنگ وغمگینی

خدایا..من دلم قرصه ؛کسی غیرازتوبامن نیست

خیالت اززمین راحت که حتی روز،،،روشن نیست

کسی اینجاحواسش نیست که دنیازیرچشماته

یه عمره یادمون رفته زمین دارمکافاته!

فراموشم میشه گاهی که این پایین چه ها کردم

که روزی باید ازاینجابازم پیش توبرگردم

خدا..وقت برگشتن یکم بامن مدارا کن

شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جاکن.


پاسخ:سلام...دوستم...خیلی قشنگ بود...(چرا شکلکات غمگینن؟؟؟؟)


غریب آشنا
ساعت20:57---29 آذر 1392
خیلی قشنگ بود مرسی
پاسخ:ممنون.....
پاسخ:واقعا غریب آشنایید؟؟؟


nicemoon
ساعت20:08---19 آذر 1392
سلام خوبی؟دیگه سرنمیزنی؟
پاسخ:سلام.خانووووووووووووووووم............یه کم درگیرم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:,ساعت | 18:41 نویسنده | ღZAHRAღ |